Střílky (27. – 29. duben 2007)

posted in: Z akcí | 0

Jaro je tady a skupina mládežníků se vydává za nevšedními zážitky do Střílek. V pátek odpoledne sedáme do vlaku a vyrážíme. Pohodově stíháme nákup v Uherském Hradišti, stejně jako vyzvednutí posledního člena výpravy-Tidita. Kde je kostel, tam je fara. Ve Střílkách je to bohužel docela do kopce. Tak se tam vyškrábeme, ubytujeme a po chvilce odpočinku se vydáváme do okolí. Obdivujeme místní zříceninu a dovádíme na hřišti. To to zapeklité tvoření čtverce z provázku. Se zavázanýma očima! Po večeři, svorně kolem stolu, bavíme se společenskými hrami.

Sobota je jako stvořená pro výlet. Tak balíme svačinu a vyrážíme na kopec. Spočíváme pod Cimburkem a pokračujeme dál na Kazatelnu. Obědváme v nedalekém altánku a osvěžujeme se u studánky. Až moc. Mokří durch se vracíme. A taky se dole ve Střílkách odměňujeme kofolkou a nanukem.

Večer věnujeme zpěvu. Slíbili jsme místnímu otci Michalovi, který nás také navštívil, že při nedělní mši svaté něco předvedem No a už je neděle. Náš výkon byl náležitě oceněn a už nás čeká jen návrat domů, do reality všedního dne…

Evka 🙂

Subscribe
Upozornit na
guest

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..